diumenge, 1 de juny del 2008

3.087 Kilòmetres

Finalment vaig poder esgarrapar una setmana lliure, tot just abans de la data prevista per a marxar de Namíbia. Entre els meus amics tothom havia de treballar, i es tractava de la meva única oportunitat, almenys en aquesta ocasió, per a poder descobrir una mica el país més enllà de la seva capital. Per això em vaig decidir per llogar un 4x4 i passejar-me pel meu compte. Una manera de viatjar que també s’adaptava a la meva necessitat de reflexió calmada i profunda.

Han estat 3.087 kilòmetres per carreteres i pistes de mena diversa que m’han permès descobrir tots els colors del desert. I és que em vaig decidir pel sud, perquè no ho podia fer tot, i vaig considerar que, anant cap a Zimbabwe, encara podia ser a temps de veure una bona reserva natural amb animals salvatges diversos i altres coses que es poden veure a Namíbia, però més aviat i millor al nord. Així doncs, em vaig encaminar cap al sud, que entre d’altres coses conté atractius diversos que són tota una delícia per algú que fa uns anys volia ser geòleg.

El comiat de Namíbia, més aviat del que estava previst, ha estat molt emotiu i emocionant. És per això que, si puc, em donaré el gust d’anar resumint aquest viatge i altres coses pendents de la meva experiència en aquest país fascinant, a poc a poc. Tinc la sensació que l’experiència de Zimbabwe me’n donarà l’oportunitat. Intentaré doncs aprofitar-la.